یک قابلیت تازه در راه گوگل!

به گزارش علی آباد جدید، زومیت نوشت: گوگل روی ویژگی تازه جست وجوی ساده کار می نماید. احتمالاً این ویژگی مخصوص کاربرانی است که در پی پاسخ فوری برای سؤالات ابتدایی هستند.

یک قابلیت تازه در راه گوگل!

به گزارش ام اس پاوریوزر، گوگل در حال آزمایش ویژگی نوی به نام جست وجوی ساده است که فعلاً اطلاعات زیادی درباره اش وجود ندارد؛ اما احتمالاً ویژگی مورد بحث با هدف پاسخگویی به کاربرانی طراحی شده که در پی پاسخ فوری برای سؤالات ابتدایی هستند.

ویژگی جست وجوی ساده با کلیک روی دکمه اصلاح که در بالای صفحات نتایج جستجوی دسکتاپ و گوشی نمایش داده می گردد فعال خواهد شد. پس از فعال سازی، نتایج جستجوی سنتی به مجموعه ای دقیق تر و مختصر تبدیل می شوند که پاسخ های مستقیم را اولویت بندی و فهرستی از گزینه های مرتبط ایجاد می نماید.

به نظر می رسد جست وجوی ساده گزینه ای عالی برای کاربرانی است که به کارایی، دقت و صحت در نتایج جست وجوی خود اهمیت می دهند. قابلیت جست وجوی ساده برای کسانی ایدئال است که فقط می خواهند به سرعت اطلاعات مورد احتیاج خود را بیابند، بدون اینکه تحت تأثیر یک تجربه جست وجوی به هم ریخته و پیچیده قرار گیرند.

از سوی دیگر، جست وجوی ساده ممکن است برای کاربرانی که در پی اطلاعات عمیق در خصوص موضوعات پیچیده، دیدگاه های متنوع یا توانایی کاوش و کشف اطلاعات نو هستند، گزینه خوبی نباشد.

محدود بودن نتایج جست جوی ساده ممکن است به ایجاد نظر و دیدگاهی جانبدارانه یا یک طرفه از اطلاعات منجر گردد. این ممکن است برای کاربرانی که در پی توسعه دانش خود یا به چالش کشیدن باورهای موجود هستند ایدئال نباشد.

همان طور که ویژگی جست وجوی ساده به تکامل خود ادامه می دهد، مشاهده تأثیر آن بر رفتار و ترجیحات کاربر مجذوب کننده خواهد بود. تعادل ظریف بین سهولت استفاده و جامعیت احتمالاً یکی از محورهای اصلی کوشش های گوگل خواهد بود و آینده جست وجوی وب را شکل می دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2400

به "یک قابلیت تازه در راه گوگل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قابلیت تازه در راه گوگل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید