هزینه اقامت در هتل محل استقرار رونالدو در ایران چقدر خواهد بود؟

به گزارش علی آباد جدید، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره دنیای فوتبال در هفته پیش رو وارد ایران می گردد تا با تیم النصر مقابل پرسپولیس قرار گیرد.

هزینه اقامت در هتل محل استقرار رونالدو در ایران چقدر خواهد بود؟

شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا کاروان النصر در هتل اسپیناس پالاس واقع در میدان بهرود در منطقه سعادت آباد اقامت خواهد نمود و به این ترتیب افرادی که در این هتل اقامت دارند ممکن است با کمی شانس و اقبال فرصت ملاقات با رونالدو را داشته باشند. اقامت در این هتل اما اصلا ساده نیست که هیچ، به شدت هم گران است.

اگر همین حالا قصد رزرو یک اتفاق در اسپیناس پالاس را برای دو شب از تاریخ 27 شهریور (روز قبل از بازی و روز بازی) داشته باشید گزینه های متفاوتی پیش روی شماست. مقرون به صرفه ترین اتاق خالی برای این دو شب با عنوان استاندارد گاردن بالکنی برای دو نفر 14 میلیون و 600 هزارتومان هزینه خواهد داشت و به ترتیب با افزایش طبقات و آپشن ها، هزینه شما هم تغییر پیدا می نماید. به طور کلی و بدون در نظر گرفتن شرایط اما مقرون به صرفه ترین اتاق این هتل، اتاق یک تخته PF به همراه صبحانه است که 6 میلیون 650 هزار تومان برای هر شب هزینه دارد (برای این قیمت به یک سایت رزرو هتل استناد شده است).

گران ترین اتاق این هتل با عنوان اسکای سوئیت که در بالاترین طبقه قرار گرفته است اما برای دو شب 83 میلیون و 600 هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت. این سوئیت گران البته در دسترس نیست و ظرفیت آن تکمیل شده است. هرچند که اگر طرفیت آن تکمیل نشده بود هم این سوئیت در اختیار النصری ها قرار نمی گرفت و اتمالا آن ها در یک طبقه اختصاصی حضور خواهند داشت.

طبق پروتکل هایی که عمدتا باشگاه اروپایی طبق آن در یک کشور میهمان ساکن می شوند، یک تیم عمومان یک طبقه از هتل را به خود اختصاص می دهد و احتمتالا النصر هم چنین اقدامی خواهد داشت تا از لحاظ آسایش روانی بازیکنان در امنیت باشد. طبقه های هتل اما شرایطی متفاوت دارد. تعدادی طبقه عنوانی چون ویژه مدیران دارند و تعدادی عنوان کلاسیک. به همین دلیل حدس زدن طبق استقرار النصر کاری آسان نخواهد بود.

لازم به ذکر است طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، کنفرانس خبری پیش از ملاقات مقابل النصر روز دوشنبه در استادیوم آزادی برگزار می گردد و در همان روز هم رسانه ها می توانند 15 دقیقه از تمرین را ملاحظه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2392

به "هزینه اقامت در هتل محل استقرار رونالدو در ایران چقدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اقامت در هتل محل استقرار رونالدو در ایران چقدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید