سیل ویرانگر تابستانی در اهر با 4 نفر مصدوم ، فیلم وتصاویر

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع سیل در شهرستان اهر و مصدوم شدن 4 نفر بر اثر این حادثه اطلاع داد.

سیل ویرانگر تابستانی در اهر با 4 نفر مصدوم ، فیلم وتصاویر

خبرنگار: ناصر غلامی هوجقان

به گزارش خبرنگاران، وحید شادی نیا با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اثر وقوع سیلاب در ساعت44 : 20 امروز سه شنبه 7 شهریور 1402درشهرستان اهر، یک مرد 50 ساله و یک پسر 12 ساله ونیز یک زن 36 ساله همراه با یک دختر 16ساله در این حادثه مصدوم شدند.وی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس به همراه 2 دستگاه آمبولانس بلافاصله به اعزام شدند،کارشناسان بعد از خدمات درمانی مصدومین این حادثه را جهت روند بهبود درمان به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادند.

طبق این گزارش ، بارش شدید باران همراه با تگرگ در 69 روز از تابستان 1402 در اهر، موجب آبگرفتگی معابر و در نتیجه ایجاد مشکلاتی برای مردم این شهر شد، شدت بارش تگرگ به حدی بود که خیابان های در اهر (به ویژه به ویژه در شهرک شیخ شهاب الدین اهری) را سفیدپوش شد.

بارش باران و تگرگ که غافلگیری شهروندان اهری را به همراه داشت، موجب راه افتادن سیل و آبگرفتگی بعضی از معابر و خیابان های این شهر شد و برای ساعاتی تردد عابران پیاده و خودروها در سطح شهر را مختل کرد و آب وارد بازار تاریخی و سرپوشیده اهر شد.

لازم به ذکر است شهرستان اهر با وسعت 3074 کیلومتر مربع (6.7 درصد مساحت استان) در 110 کیلومتری تبریز واقع شده است. این شهرستان از سمت شمال با شهرستان های هوراند و کلیبر، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان ورزقان و از سمت جنوب با شهرستان هریس هم مرز است.

تصاویری از وقوع سیل تابستانه و آب گرفتگی در مرکز شهر اهر را ببینید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2386

به "سیل ویرانگر تابستانی در اهر با 4 نفر مصدوم ، فیلم وتصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل ویرانگر تابستانی در اهر با 4 نفر مصدوم ، فیلم وتصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید