خبرنگاران بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

به گزارش علی آباد جدید، مشهد- خبرنگاران- تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت همزمان با آغازین روز دهه فجر انقلاب و جمع آوری و جایگزینی پرچم های ناقص و مشکل دار ایران از سطح شهر مشهد عناوین اخبار کوتاه خراسان رضوی هستند.

خبرنگاران بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- خانواده شهید مدافع سلامت علیرضا شجاعی همزمان با آغازین روز دهه فجر انقلاب طی مراسمی در بیمارستان قائم مشهد تجلیل شدند.

در این مراسم که روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان بیمارستان قائم و هنرمندان در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار گشت تصویر نقاشی شده این شهید مدافع سلامت نیز به خانواده او اهدا شد. شهید شجاعی متولد 1350 بود که در بیمارستان قائم مشهد به عنوان کمک بهیار مشغول فعالیت بود و این شهید گرانقدر بیست و یکم خرداد ماه امسال بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

مشهد- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: پرچم های ناقص و مشکل دار از سطح شهر جمع آوری و جایگزین آنها در حال نصب است. پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد روز یکشنبه به نقل از سید مهدی حسینی اضافه نمود: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح های مناسبتی دهه فجر در 260 استرابورد شهری و 116 عدد از آگهی نماها، پل سوارها و پل های عابر پیاده نصب و اکران شده است.

وی ادامه داد: برخی از پرچم های نصب شده در سطح شهر از لحاظ رنگ دچار مشکل بود و به علت اشتباه فنی در دستگاه چاپ، رنگ سبز به رنگ آبی تبدیل و منجر به اشتباهات ظاهری در این پرچم ها شده بود که پس از رویت به سرعت و با پیگیری های فوری این پرچم ها از سطح شهر جمع آوری و جایگزین آنها در حال نصب است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1570

به "خبرنگاران بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید