تشکیل هیأت بانوان اندیشه ورز در همه منطقه ها

به گزارش علی آباد جدید، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر تشکیل یک هیأت اندیشه ورز در حوزه بانوان در منطقه ها بیست ودوگانه مرکز تأکید کرد.

تشکیل هیأت بانوان اندیشه ورز در همه منطقه ها

به گزارش خبرنگاران، سوده نجفی با بیان این مطلب در نشست بانوان کارآفرین و نخبه منطقه12 به دلایل تشکیل این هیأت اشاره و بیان کرد: در چنین هیأتی، بانوان متخصص در رشته های مختلف حضور پیدا می نمایند و می توانند به برترین شکل، معضلات و مسائل هر منطقه را شناسایی نمایند و برترین راهکارها را برای هر موضوع ارائه دهند.

وی درخصوص ضرورت اجرای این طرح گفت: نگاه ما در دوره ششم مدیریت شهری این است که حرف مردم را بشنویم و بر اساس دغدغه های مردم، تصمیم سازی کنیم.

نجفی در ادامه با قدردانی از مسئولان شهری منطقه12 به علت مهیا کردن ززمینه گردهمایی بانوان کارآفرین و نخبه در این نشست، از مشخص 4بانو در جایگاه مدیران ارشد شهری این منطقه ابراز خرسندی کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی، مشاور شهردار در حوزه عمران و مشاور شهردار در حوزه بانوان، از بین بانوان فعال مدیریت شهری انتخاب شده و در این منطقه فعالیت می نمایند.

در این نشست که پس از حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه تشکیل شد، عمده مسائل منطقه به ویژه در حوزه اشتغال آفرینی بانوان مورد آنالیز نهاده شد و حاضران به بیان دیدگاه ها و مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

شهردار منطقه هم در این ملاقات با اشاره به مهم ترین مسائل شهروندان از جمله خالی شدن محله ها از ساکنان بیان کرد: مسائلی نظیر سخت گیری های حوزه میراث فرهنگی در ساخت وساز یا قرارگرفتن این منطقه در طرح ترافیک به مدت نزدیک به 35سال، آسیب های اجتماعی خاص را به این محدوده تحمیل نموده است.

امیر یزدی خواهان توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران به این مسائل در مشخص سیاست گذاری ها و خط مشی های مربوط به منطقه12 شد و ادامه داد: کوشش همه ما این است که با مشارکت فعال مردم، هر روز کیفیت زندگی در این منطقه برای شهروندان ارتقا یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2255

به "تشکیل هیأت بانوان اندیشه ورز در همه منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل هیأت بانوان اندیشه ورز در همه منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید